søndag den 29. januar 2012

travlhed

Ja undskyld for ingen blogging den seneste uge, men lige pt. handler næsten bare om skole og sro. Skal aflevere sro på fredag, og da vi ingen skrivedag har udover hvor fritid, så er det næsten kun det min fritid går med!! Men lover jeg nok skal komme godt igen! :-) Udover sro, er min uge også gået med spinning et par gange - jeg er blevet så afhængig af det! det er virkelig så fedt! i skulle helt klart prøve det, hvis i ikke har allerede har prøvet det! Også har jeg da også fået tid til at være sammen med min kæreste :-) Og selvfølgelig håndbold idag! ;-)


Dagens fra i fredags. (ja ved godt det ligner jeg ingen hænder har på første billede, men det sker når man ingen vanter har på når det er koldt! ;-))

Håber i har haft en god søndag! hvad har i lavet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar