onsdag den 11. januar 2012

VERSACE, DIOR, DKNY

I havde måske godt regnet det ud efter overskriften, men dette indlæg kommer til at handle om mine parfumer.

Dior addict. 
Versace bright crystal
Dkny

Personligt er jeg ikke selv en der vil bruge flere hundrede kroner på parfumer, jeg vil hellere ønske mig det og derfor er de 3 ovenstående parfumer, som er de eneste jeg ejer, nogle jeg har fået i gave. Jeg vil meget hellere  gå ud og bruge penge på tøj og sko, istedet for parfume. De to øverste er nogen jeg har fået af mine kæreste, og som er dem jeg bruger mest. De er faktisk hinandens modsætning, men alligevel er de mine ynglings. Dior er meget tung i det, mens Versace er mere let og sommerlig. Jeg fortrækker Dior, da der er noget specielt over den. Den nederste, Dkny, er en jeg har fået af min mor, da hun kom hjem fra ferie. Den er ligesom Versace parfumen meget let i det. Dette var lidt om mine parfumer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar