søndag den 5. februar 2012

nyt til klædeskabet

I fredags fik jeg endelig afleveret SRO, så dejligt! og det blev fejret med en vild aften. Først med gymfest og derefter med en bytur, som først sluttede 5.30! :-)) Igår gik så bare med at slappe af og være sammen med min dejlige kæreste! Idag har jeg været ude og shoppe, hvor jeg kom hjem med en fed army jakke og en hvid skjorte. I onsdags fik jeg også købt en jakke, den på nederste billede.



Og et ekstra plus var bare at det hele var sat ned ;-) har sparet omkring 1200, det er lækkert :-))

Håber i har haft en god weekend! hvad har i lavet?


2 kommentarer:

  1. Jeg elsker army jakkerne. Jeg har selv lige købt en fra Samsøe Samsøe. Kig evt. forbi mig.

    www.ditteestrup.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak, er også virkelig glade for dem. Har ledt efter dem i lang tid og endelig fandt jeg dem og så på udsalg ;-))

    det vil jeg helt klart gøre.

    SvarSlet