onsdag den 29. februar 2012

Sex and the city.
På fredag skal jeg til party a la sex and the city, som 2 piger fra min klasse holder. Man skal komme iklædt som den af pigerne som beskriver ens personlighed bedst (kan i gætte hvem jeg skal være klædt ud som? ;-)) Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvordan folk har klædt sig ud, og bare til at hygge mig i allerbedste sex and the city stil - med lækre drinks, kager og snacks. Og selvfølgelig pigefnider! 
hvem mon jeg skal være klædt ud som? ;-)

3 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt.. har du taget billeder? :)

    SvarSlet
  2. Sejt - har tit selv tænkt på at gøre det samme! :D kunne være vildt sjovt. Hvem var du så?? Umiddelbart tænker jeg samatha, men jeg kan ikke rigtig gætte det ;)

    Jeg har en giveaway som lyder på 500 kr til brandos.dk (sko) og flere lækre konkurrencer på vej hvis det frister.. :-)
    http://www.theclothingrail.dk/2012/03/giveaway-vind-500-kr-til-brandos-dk-2.html

    // Signe

    SvarSlet
  3. EJ hvor en god idé! Det var sikkert en vildt god fest

    SvarSlet