torsdag den 16. februar 2012

Shopping og hygge
Idag har jeg været nede i byen med min dejlige veninde Sabine. Vi har gået i butikker, snakket, hygget og spist frokost på Jensens bøfhus! så lækkert! 
 Sabine - lidt genert over at hun bliver lagt op på bloggen ;-)
mine nye lækre loafers og nye simple top.

Udover dette har jeg også fået købt noget sort farve, som jeg skal have farvet noget af mit tøj med. Også har jeg også bestilt et par sneakers på nettet (endelig fandt jeg nogle), som jeg vil visse så snart jeg modtager dem!

Håber i har haft en fantastisk dag!

3 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig dag! og cool loafers :D

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det bare hyggeligt og de loafers er simpelthen for lækre :) Har du deltaget i min essie-konkurrence? :)

    SvarSlet
  3. Tusind tak! ja er også selv rigtig glad for dem. Nu venter jeg bare på foråret, så jeg kan komme ud og lufte dem :-)
    Jeg vil helt klart kigge forbi Mette! - det lyder rigtig lækkert :-)

    SvarSlet